Monipuolista näkemystä
brändimarkkinoinnista ja valmennuksesta

Olen kokenut brändimarkkinoinnin ammattilainen ja yhteistyö kansainvälisten yritysten sekä tutkimus-, mainos- ja designtoimistojen kanssa on tuttua. Työryhmissä voi olla paitsi yritysjohtajia ja markkinoinnin ammattilaisia myös akateemisen maailman edustajia ja taiteilijoita. Huippuammattilaisten kanssa työskentely rikastuttaa kaikkien osaamista sekä avaa uusia näkökulmia liike-elämään ja erilaisiin yrityskulttuureihin.

Työskentelen strategisen brändimarkkinoinnin konsulttina, kouluttajana ja työryhmien ohjaajana oman yritykseni Gipola Oy:n kautta. Työskentelytapani perustuu jakamiseen ja yhteistyöhön. En tarjoile valmiita vastauksia vaan ohjaan työryhmää löytämään omat ratkaisut. Omakohtaisen kokemuksen ja tekemisen myötä ryhmäläisten oma osaaminen vahvistuu.

Brändimarkkinoinnin teorian tuntemus, käytännössä koetellut työskentelymenetelmät ja pitkä käytännön kokemus eri toimialoilta ja markkinoilta auttavat valitsemaan sopivan lähestymistavan kuhunkin projektiin. Yhteistyö asiakkaan työryhmän kanssa on tiivistä ja siksi projekteihin valitaan parhaat yhteistyökumppanit molempien verkostoista.

Koulutuskokemusta on kertynyt paitsi asiakasyrityksissä, myös luennoitsijana Lapin yliopiston taiteiden tiedekunnassa ja Markkinointi Instituutissa Suomessa ja Virossa sekä lukuisissa muissa koulutusyrityksissä.

 

Katso lisätiedot LinkedIn:ssä

Sirpa Pulkkinen - Gipola Oy

QuoteGipola Oy syntyi vuonna 2001, mutta nimensä se sai vuonna 1995. Työskentelin silloin Tallinnassa. Kaikki oli uutta ja ilmassa oli tekemisen meininkiä. Minullekin heräsi halu aloittaa jotain ihan omaa. Ratsastustallilla sain todistaa syntymän ihmeen ja näin, miten hontelojalkainen varsa nousi ensimmäistä kertaa omille jaloilleen. Varsa sai nimekseen Gipola. Kun palasin Suomeen, astelin Patentti- ja rekisterihallitukseen ja rekisteröin varsalle kaiman. Tiesin, että senkin jalat kantaisivat vielä.

Asiakkaita ja yhteistyökumppaneita

Valio Oy Suomi, Ruotsi, Tanska, Venäjä, Viro, Liettua, Latvia ja Belgia, Vattenfall Oy, Tekstiilipalveluyritys Lindström Oy, Nanso Group Oy, Keskinäinen Eläkevakuutusyhtiö Etera, Tutkimustoimisto Inspirans Oy, Suomalaisen Työn Liitto, Porvoon kaupunki: kulttuuripalvelut, AS Paulig Baltic, Lapin yliopiston taiteiden tiedekunta, Markkinointi-instituutti

Kirja

Mielipaikka Markkinoilla

Kirja yhdistää brändimarkkinoinnin teoriat ja käytännön työskentelymallit. Mielipaikka markkinoilla -kirja sopii kaikille, jotka haluavat saada käsityksen siitä, mistä brändimarkkinoinnissa on kysymys.

WSOY Oppimateriaalit, 294 s., nidottu, ISBN10: 9510274305
Kirjan hinta on 18 euroa/kappale sisältäen postituskulut Suomeen
Tilaa kirja: sirpa.pulkkinen@gipola.fi